П'ятниця 20.03
6 клас
Тема. Практична робота. Історичний портрет Цезаря.
1.Скласти розповідь про життя і діяльність Цезаря.
Пам'ятка для складання історичного портрета
1) Де і коли він народився?
2) Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
3) Які риси характеру допомогли Цезарю стати великим полководцем? 4) Які успіхи й невдачі були в його справах?
5)Які верстви населення підтримували його діяльність, а які — ні та чому?
6)Хто були його друзі, а хто вороги та чому?
7) Якими були наслідки його діяльності?
8)Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
9) Які почуття викликає у вас його діяльність?
2) Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
3) Які риси характеру допомогли Цезарю стати великим полководцем? 4) Які успіхи й невдачі були в його справах?
5)Які верстви населення підтримували його діяльність, а які — ні та чому?
6)Хто були його друзі, а хто вороги та чому?
7) Якими були наслідки його діяльності?
8)Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
9) Які почуття викликає у вас його діяльність?
7 клас (Історія України)
Тема.Крим та українське Причорномор'я. Українські землі у складі Угорщини, Молдови та Москви.
1. Опрацювати параграф 23
2.Переглянути відеоролик Кримське ханство
3.Виконати завдання 1 та 4 в підручнику с.169 (письмово)
10 клас (Громадянська освіта)
Тема. Держава і ринок.
1. Опрацювати параграф 38
2. Записати в зошит:
- завдання держави в ринковій економіці;
- функції держави в ринковій економіці;
- поняття "бюджет", "податок","дефіцит бюджету", "профіцит бюджету", "елементи податкової системи".
- приклади країн із профіцитним і дефіцитним бюджетами.
1.Завершити роботу над проектом " Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми"
2.Надіслати роботу на електронну адреcу lenagul2999@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий