Таблиця синхронізації та послідовності вивчення курсів історії України та всесвітньої історії
Послідовність вивчення
курсів історії України і всесвітньої історії по класах
Клас
|
Навчальний курс
|
Кількість годин
|
5
|
Вступ до історії
|
35
|
6
|
Всесвітня історія. Історія України
(Інтегрований курс)
|
70
|
7
|
Всесвітня історія
Історія України
|
35
35
|
8
|
Всесвітня історія
Історія України
|
35
52
|
9
|
Всесвітня історія
Історія України
|
35
52
|
Таблиця для синхронізації курсів історії України
та всесвітньої історії в 7–9 класах
Клас
|
Предмет
|
Розділ навчальної програми
|
7 клас
|
Всесвітня історія
|
Повторення. Вступ
|
Всесвітня історія
|
Розділ 1. Перші середньовічні держави
| |
Історія України
|
Розділ 1. Виникнення та становлення Русі-України
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 2. Середньовічний світ Західної Європи
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 3. Європейське суспільство і держави в Х–ХV ст.
| |
Історія України
|
Розділ 2. Київська держава (Русь-Україна) наприкінці X – у першій половині XI ст.
| |
Історія України
|
Розділ 3. Київська держава у другій половині XI – першій половині XIII ст.
| |
Історія України
|
Розділ 4. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст.
| |
Історія України
|
Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 4. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 6. Середньовічний Схід
| |
Історія України
|
Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи Середніх віків
| |
8 клас
|
Всесвітня історія
|
Повторення. Вступ
|
Всесвітня історія
|
Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 3. Держави Західної Європи в ХVІ–ХVІІ ст.
| |
Історія України
|
Розділ 1. Українські землі у складі Речі Посполитої (XVI – перша половина XVII ст.)
| |
Історія України
|
Розділ 2. Становлення козацтва (ХVІ – перша половина ХVІІ ст.)
| |
Історія України
|
Розділ 3. Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 4. Османська імперія. Країни Східної Європи в ХVІ – першій половині ХVІІІ ст.
| |
Історія України
|
Розділ 4. Козацька Україна наприкінці 50-х років ХVІІ – на початку ХVІІІ ст.
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 5. Епоха Просвітництва
| |
Історія України
|
Розділ 5. Українські землі в 20–90-х роках ХVІІІ ст.
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 6. Східний світ у ХVІ–ХVІІІ ст.(оглядово)
| |
Історія України
|
Узагальнення до курсу: Історія України в контексті епохи Раннього Нового часу
| |
9 клас
|
Історія України
|
Повторення. Вступ.
|
Всесвітня історія
|
Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.)
| |
Історія України
|
Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.
| |
Історія України
|
Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.
| |
Історія України
|
Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії
| |
Історія України
|
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.
| |
Історія України.
|
Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
| |
Історія України
|
Розділ 6. Україна початку ХХ ст. перед викликами модернізації
| |
Всесвітня історія
|
Розділ 5. Розвиток культури та повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)
| |
Історія України
|
Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.
| |
Всесвітня історія
|
Узагальнення до курсу: Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ ст.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий